2009. március 9., hétfő

Thanks H&M :)

A H&Mben leárazva találtam 44es 2esével összecsomagolt bodykat... 500 Ftért :)
nem hagyhattam ott!!!

így 8 db bodyval bővültek a csomagok.

Ahogy elnézem a ruhákat mikor visszakerülnek hozzám azt látom, hogy pont a body a kényes kérdés. A plüss és pamut rugikon nyugodt szívvel állíthatom, hogy nem látszik meg a 2-3-4 évnyi használat. A bodykon igen :( ilyenkor az általam már nem megfelelő minőségűt ki szoktam venni, és próbálom újabbra cserélni. A body pamut anyaga megkeményedik idővel, és sok márka formáját is veszti. (Van egy márka - magyar -, akiknek a bodyjai meglepően jól bírják, viszont a tavalyi honlapjukon lévő nagyon rosszul is értelmezhető beírás miatt azóta is vegyes érzelmekkel gondolok rájuk)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Orsi, nagyon szívesen veszek koraszülött ruhákat a csomagjaidba, mert itt könnyebb hozzájuk férni, és szerintem szuper a kezdeményezésed. Küldtem már haza ilyen pakkokat másoknak, kórházba is (esetleg fel lehetne deríteni, mely koraszülött osztályok örülnének ilyen ruháknak). Írd meg e-mailban, mire lenne szükség, és szívesen beszerzem.